myangelson Aysemm44 benden koldan alınmıştı açken. Ama sizin sanki yüksek gibi açlık sınırı 90 diye biliyorum ama doktor daha iyi bilir tabi
bbusraa-11 Aysemm44 parmaktan alınan açlık şekeri 90 100 normal canım, kanda ki değerin de 140 ın üzerinde olursa sıkıntı. 110 çok fazla fark yok gibi önemli olan koldan alınan kan sonucu şuan.
Aysemm44 Edaa3595 İçeceği içmeden önce parmaktan ölctü 110 çıktı açlık 2 defada koldan kan aldı sonuç kadın doktoruma gidecekmiş yüksek çıkarsa beni arayacakmış
Edaa3595 Aysemm44 Diğer sonuçlarla birlikte bakılarak diyet verilebilir canım benim de açlık 101 di açlık yüksek dediler diğerleri 131 140 çıktı diyet dediler şuan diyetle ilerliyorum anca düzene soktum sabah açlık ve tokluğu
Aysemm44 bbusraa-11 Sonuç yarın kadın doktoruma ulaşacak inşallah temiz çıkar yine insülin kullanmak istemiyorum çok zor oluyor