Bat 28 Şubat, çok erken olduğunu biliyorum zaten gebelik baktırmak için baktırmadım. Sağlık raporu alırken akciğer filmi çektirelim mi çektirmeyelim mi diye bakıldı değer. Adetime 6 gün varken 0.8 geldi sonuç. Önceki değerler hep 0.2 idi en yüksek değer bu o yüzden heyecanlandım sizce olabilir mi ??