Ulumoon92 bende 35 hafta 20 kilo aldım, 1-2 trimester maalesef çok hızlı bir şekilde aldım, çok yemek isteğim oldu, son trimester de diyetisyenle devam ediyorum Ama yine de ister istemez kilo almaya devam ediyorum, o kadar hızlı değil ama alınıyor (58-80g) gelmek üzereyim ve ne kadar stres yaparsam o kadar almaya devam ediyorum, o yüzden kalan haftalar sakin olmaya çalışıyorum. Artık doğumdan sonra vereceğim, fazla ödem var, fazla suyum var.