Ton balığı çok zararlı diyorlar doktoruma bizzat sormadım ama bir kere eşim balık yemiyorum diye almıştı bu kadar kötü olabilirdi ancak😩😩
Ton balıkları zaten piyasadan toplanacak diye bir muhabbet vardı tam emin değilim ama doktorunuza bunu söylediniz mi ben 16 cı haftada gittiğimde söyledim 36 haftaya kadar balık hapı verdi