yesmad doktora gittik ama tüplerimin tıkalı olduğu söylemişti hsg oldum 23 Ocak tüplerimin açıldığını söyledi ama gene aynı şey oldu yumurtlama testi kullandım 14. Günü test yaptım 5 farklı gebelik testi hepsi pozitif adet gecikmesini bekledim ama etti günü ağrılı adet oldu