Merveee_1997 doğumdan sonra 3. Ayda spiral taktıracaktım fakat kidste okuduklarımdan sonra vazgectim.
Bazı bünyeler kabul etmiyormuş, kayma oluyormus, ekstra kanama yapıyormuş vs vs. Diye 40. Kontrolümde doktorumun yazdığı emziren anneler icin olan doğum kontrol hapı ile korunuyorum ekstra bir korunmada yapmıyoruz.
- Ayımızda emzirme bitti ama ben hala aynı hapla devam ediyorum koruyuculuğu çok yüksek olduğu için.