gulesergurgen İlk gebeliğim, normal bir kiloda hamile kaldım . Şuan 18. haftam bitti. 12 13 te seyirme gibi şeyler hissediyordum ama ihtimal vermiyordum . Bu seyirmeler bir iki hafta sonra içerde birşeyin toplanması gibi anlık biraz da rahatsız edici birşeye dönüştü . Şimdi de iki haftadır ittirme toplanma gibi net hissediyorum hissettiğim yere hemen dokunuyorum orası çok sert hafif bastırınca sert birşeye dokunur gib oluyorum bir dk içinde de kayboluyor yumuşuyor. Bu hareketi hissettiğimde anlık bir rahatsızlık da oluyor . Bebek başını poposunu vs karnıma dayıyor olabilir mi Doktoruma göre mümkün değil . Tecrübeliler sizce bebek hareketleri mi bunlar .
Aytii0707 Bende aynen şuan öyleyim 19 haftayım ve hiç durmuyor sanki,,, birazda korkuyorum normalmi diğilmi bilmiyorum
gulesergurgen Aytii0707 Ben de korkuyorum sertleşme için kasılma ve sancı da deniyor tecrübesiz de olunca insan korkuyor ayırt edemiyor .
ngksu Valla ben 16. Haftamdayım bazen tek göğsümün altına batma somra ordan geçip diğer göğsümün altına kabırgama batma oluyo annemlede konuşmuştuk bebek ayağını bişeyini dayıyo heralde bemde çom yaşamıştım sizde eğilemezdim demişti doktora göre mümkün değil de aşırı komşk niye mümkün olmicakmış çocuk var içerde haberi var dimi😂 eli ayağı kafası var alan zaten belli la havle ya😂 korkmayın ya bişey yoktur❤️
gulesergurgen ngksu Ben de öyle düşünüyorum çok küçük değil de artık ayağını sırtını dayayabilir neden hissetmem mümkün olmasın ki uzun zamandır hissediyorum da 🙈 sadece bu anlattığım şeyi insanlar genelde 30 a yakın haftalarda en erken yaşıyorlar ve sancı kasılma olarak söylüyorlar kimilerine erken doğum riski diye yatış veriyorlar . Aynı şey değildir belki bendeki ama ayırt edemiyorum işte bilmediğimden 🥲