Hmeyra3 Herkese merhabalar.Aile hekiminde kan tahlili verdim ve guatrim düşük çıkıyor başına gelen var mı dahiliyeye yönlendirme yaptı ama henüz gitmedim ayni durumu yasayan varsa ne gibi bir sıkıntı oldu merak ediyorum.