063806 benim de erken doğum riskim vardı ben tabiri caizse it ayağı yemiş gibi gezdim hep ☺️😄😄😄 herkes doguracan otur artık desede dinlemedim kendi başıma gezdim bazen ,bazen arkadaşımın yanına gittim sezeryan zaten istesem de doguramam diye millete dalga geçtim ama.yurudurkce çok iyi geliyodu bence yürü evin içinde bol bol hem yürü hem şu iç