Nursakci Orta kulak enfeksiyonu oldum Dr antibiyotik verdi kadın doğum Dr u da onayladı kullanımı ama yine de içime sinmiyor. Kullanan var mı ?
aasl Nursakci Verdiyse kullan canım. Ben 12 haftalıkken idrar yollarımda enfeksiyon olduğu için kullanmistim.
AnneBi Nursakci ben de kullanmıştım tatil dönüşü kulak iltihabı için. Doktor kullanmazsan geçmez ateşin vs çıkarsa daha riskli bebek için demişti. 5 gün kullanmıştım, bol su içmiştim. Herhangi bir sorun olmadı, doktor onaylıyorsa içmelisiniz bence.
Sevilaypak Nursakci şuan tam 17 haftalığım, çok fena boğaz enfeksiyonu oldum mecburen kullanıyorum. Gebelerinde kullandığı antibiyotikler var endişelenme hiç zararlı olsa doktor vermezdi zaten
Dlar Ben tam 17 de kullanmisdim canım hiç sorun yok merak etme doktorum gebeleri de kullandığı antibiyotik var eğer olmasa nasıl geçirilir demişdi ki saolsun geçti hastalığım 1 ay sürmüştü senin gibi düşündüm enfeksiyon bebeğe geçermiş öğrenince çok korkmusdum doktor hemen kullan dedi hatta baya da kızdı bana bende bogaz enefeksiyonu geçirdim