E bebekten 2 kere alışveriş yaptım şu ana kadar ikisinde de sorun yaşadım. Bir daha da internet üzerinden hiçbir şey almam. İlkinde agt diye bir kargoya verdiler ürün teslim edildi gözüktü ama bana ulaşmadı defalarca aradım öylelikle getirdiler sonra ikincisinde de siparişimi durduk yere iptal ettiler ve paramı iade etmediler günlerce uğraştırdılar. Twitterdan baktım benim gibi aynı sorunu yaşayan olmuş mu diye adamın birinin ağustostan beri parası iade edilmemiş. Onu görünce hepten tepem attı ve tekrar arayıp çıkıştım ertesi gün paramı yatırmazlarsa yasal haklarıma başvuracağım falan dedim ertesi gün yatırdılar. Çıkışmasam bu şekilde kim bilir daha ne kadar oyalayacaklardı. Bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum