AnneBi MMerve34 yaaa bende nişan falan da yok. Geçen çatıya baktı doktor bi prmak açık dedi bugun lekelenme falan olur endişe etme dedi leke falan da olmadı 😅 benim bebiş üşengeç herhalde babası kılıklı 🤷🏻♀️
MMerve34 AnneBi 😂😂😂😂 Bu sene bebekler sıkıntı ya son ana kadar bekliyorlar sabahtan beri temizlik yapıyorum ama banamısın demedi ağrı falan yok
MMerve34 Kcmnfatma ya aklıma şimdi geldi salı günü çağırmış ya ben sorduğum da pazartesi ve çarşamba burda doktor demişti yine günü mü değişti acaba ya
MMerve34 Kcmnfatma bu çocuklar yemin etti herhalde ya gelmemek için direniyorlar bende yürüyüşe çıktım evi temizledim banamısın demedi yürüyüşe çıktım ağrılarım başladı
Kcmnfatma MMerve34 valla cnm ben her gittiğimde ordaydı hatta salı acil nöbetindeyim dedi aklında olsun seninde o yüzden salı sabah gel dedi bana sanırım çatı muayenesi yapıcak
Kcmnfatma MMerve34 evet cnm acilden gel dedi acil dediği içerdeki acil mi asansörlerin karşısı yoksa dışardaki mi yada 2 side aynı mı
MMerve34 Kcmnfatma bence girişteki acildir sen gitmeden ara yine eğer Ece hanım bugün yok derlerse acilde olduğunu anlarsın