Merhaba arkadaşlar ben 6 aylık hamileyim aksiyete bozukluğum da var hamile kalmadan önce ilaç kullanıyordum sonra bıraktım hamile kaldım bu benim üçünçü hamileliğim bakacak iki kızım daha var ve bu aralar anksiyetem arttı doktorumla konuştum kullanabilirsin dedi dün başladım ama içim rahatta değil bebeğe bi sıkıntı olur mu diye benim gibi hamileyken kullanan var mı