Birdemetyasemin Herkese merhabaaaa. Regli sonrası Poliplerim alıncak. Histeroskopi sonrası gebe kalan var mı şans atar mı ? Bilenler yorumaaaaa 💃💃
Tugba_turk46 Birdemetyasemin bende dün oldum histeroskopi sezeryan yerimde kanama kesesi oluştuğu için ameliyat sonrası doktorum rahmimde perde olduğunu ve poliplerüminde olduğu ameliyat esnasında aldığını söyledi ve ben şok rahmimde perde olduğunu yeni öğrendim polip olduğunu yeni öğrendim ben sezeryan dikişimde kanama alanı olduğu için girmiştim işte Rabbim nelere kadir doktorum rahmimin tertemiz olduğunu sadace kanamanın tüplerimi tıkamış olduğunu söyledi Nisan’da hsg çektireceğim ama inşaallah gerek kalmadan gebe kalabilirim ya birde şey sorcam sizdede şiddetli sancılar oldumu histeroskopiden sonra benim bugün ikinci günğn göbek deliğim ve tam rahmimin üstü çok sancılanıyor
Sleep Temmuzda poliplerim vardi histeroskopi oldum ekimde hamile kaldım tuplerin onunde olduğu için hamile kalamıyordum 1.5 yıl olmadı
Birdemetyasemin Tugba_turk46 canım rahimdeki perde bildiğim kadarıyla ya sprialden sonra yada düşükten sonra sıklıkla oluyor. İnşallah olumlu olur . Ben daha histeroskopi olmadım daha canım bir dahaki ay olacakmışım
Naciyemutlu Normal ultrason da görünmedi ama ara kanama lekelenme yaşıyodum tüp bebek transfer öncesi de olunca histereskopi oldum minik minik miyomlar varmış sonraki adetle de transfer edildi hamileyim. Açıklanamayan infertile vardı bizim.
Birdemetyasemin Naciyemutlu ben hsg de öğrendim acaba açıklanamayan infertilite sebebi polipler miydi doktor bişey demiş miydi
Tugba_turk46 Birdemetyasemin ben ne sprail taktırdım nede düşük yaptım doktor perde var diyince şok oldum
Naciyemutlu Birdemetyasemin yok canım benimkiler aşırı miniklerdi sonrasında izledim doktora onu da sordum bu sebep olamaz ne kistlerle miyomlarla polislerle hamile kalan kadınlar var dedi… zaten ondan sonra da tüp bebek sürecine girdim ve aklımdan çıkardım neden olmuyo düşüncesini. Rabbimin imtihanı bu belki de dedim tüp bebek sürecim de aşırı pozitif geçti açıkçası.. kim bilir belki ikinciye doğal yolla olacaktır🌸
Ebru0627 Histeroskopiden 1 ay sonra transfer oldum, doktorum ek olarak rahime çizik atmisti.Dokular yenilendigi için bebegin tutunmasinda fayda saglamisti
Birdemetyasemin Tugba_turk46 doğumlardan sonrada olabiliyo canım çok önemli bişey değil yine de yoktur umarım hayırlısı olsun