Doktor 1 hafta tansiyon takibi ve idrardaki enfeksiyon içinde fitil antibiyotik 3 gün sonrası için tekrar bir idrar testi istedi
Başına gelen var mı sizde durumlar nasıl işledi benim normalde tansiyon gibi.bir problemim yok hamilelikte kaynaklanan bişey mi bilemiyorum artık