Elifogrtmn Hanımlar merhabalar Hsg çekimi adetten birkaç gün sonra yapılıyor bildiğim kadarıyla. Ama benim Hsg gününe kadar adet bitimi kahverengi akıntım devam edecek gibi. Bir sorun oluşturur mu ertelemeli miyim? Başınıza geldi mi?
MorKelebek54 Elifogrtmn regli bittikten 3 gun sonra yapilmasi oneriliyo doktoruna soyle bi istersen kanamali gidersen net olarak bisey cekilmez cunku