Sevginur61 Hanımlar ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizim herşeyden korkar oldum bugün vajinamın iç kısmında sert şekilde batma gibi acılar oldu bir kere geçti sonra ikinciye vurdu bu normal mi düşük falan olacak diye öyle korkuyorum ki
Aysemm44 Sevginur61 Bende 6 haftalıktan beri var dün bu sıkıntıdan yatamadım zaten yinede sen kendini yorma hep uzan inşallah bişey olmaz
Rabiul Sevginur61 bendede oluyordu sanki alttan birisi dürtüyor gibi 😂 yada elektrik çarpmış gibi olabiliyor yani
Sema_1nur Sevginur61 benim de oluyo canım 9 haftalık hamileyim benim de ilk hamileliğim 3 gün önce doktora gittim rahim büyüdüğü için rahimi tutan bağlar geriliyor ondan oluyor ağrılar ama sadece sağ kasık tarafında şiddetli ağrı olursa apandisitten şüphelenebiliriz hemen gel öyle olursa dedi.
Ellove Hamilelik agrili sancili bir sürec ben yuruyemiyordum bile djjdjdkkd o yuzden herseyl kafaniza takmayin bebek oyle kolay düşmüyor yatin dinlenin agriniz oldugunda kendinizi yormamaya dikkat edin