durumomsss Ya_Sa 0.09 amh ile 2022 tüp bebek kızım doğdu şimdi 27 haftalık kendiliğinden erkek bebeğe hamileyim ❤️
Kbrumt68 2021 tüp bebek yaptırdım, 2022 oğlum doğdu ve şuan normal yoldan 5 haftalık hamileyim hiç beklemiyorduk gerçekten büyük süpriz oldu ☺️
Ya_Sa Kbrumt68 aaa tesadüfe bak bende 2021 de başladım tüp bebeğe 2022 de oğlum oldu şimdi 8 haftalık hamileyim inanamadım resmen 😅
Happymm Kbrumt68 emziriyor muydunuz sorun kimdeydi tüp bebek yaptığınızda bizde çok istiyoruz doğal yolla olmasını
Ebrusirin İki negatif sonuçtan sonra ben de doğal yoldan kaldım. Tek tüplüyüm ben bir de ondan başlamıştık zaten tedaviye. Son transferden yedi ay sonra hamile kaldım
Kbrumt68 Happymm Sorun eşimdeydi morfoloji %100 dü o yüzden tüp bebek yaptırdık sonrada normalden kaldım 1 hafta oldu canım doğum yapalı yani Rabbim ne derse o oluyor doktorun değil