Zumrut___ Kızlae boğazım inmiş galşba çok ağrıyor ne yapacağımıda bilmiyorum. İlaç da kullanamıyorum. Ne iyi gelir ????
buseyusuf27 Zumrut___ limon bal ıhlamur iç demleyıp zencefıl bal yapabılırsın. Sdce yesıl cay tarzı kan sulandrcı seylerden uzk dur kuşburnu içebılırsın
Hanifeay Zumrut___ kadın doğum doktoruna yaz ilaç verir o sana . Hamileyken kullandım ben antibiyotik falan
Ebrar-21 Zumrut___ bende her gece uyumadan süt bal ve tarçın içiyordum ki halende devam ediyorum çok iyi geliyor boğaz agrinasada oksuruguede yani ben o şekil atlattım cokngecmis olsun
dinciklim6 Zumrut___ aynı dertten bende muzdaribim 4 gündür çekiyorum grip ve boğaz ağrısını ballı limon yumuşatıyor iyi geliyor içine birazda zerdeçal
susaMom_ dinciklim6 5. Güne giriyorum bende hala duzelmedi boğaz ağrısı arttı ilk başta burnum tikanikti nefes alamadigim için uyuyamıyordum şimdi de boğaz ağrısından uyuyamıyorum ates durumunuz var mı sizin
dinciklim6 susaMom_ ateş ilk başta vardı şimdi yok öksürük devam ediyor. Burun içinde bebişe stremiar almıştım onu kullanıyorum burun tıkalı olunca yemek yerken boguluyor gibi hissediyorum Allah yardımcımız olsun gerçekten hayattaki en kötü şey olabilir hamileyken hasta olmak
Salihaa123 Çok geçmiş olsun, ben de boğaz ağrısı başladığında tuzlu su ile gargara ardından süt-bal-karabiber (sıcak) yapıp içiyorum iyi geliyor baya. Tavsiye ederim. Umarım geçer bir an önce
susaMom_ dinciklim6 Bugün sağlık ocağına gittim enfeksiyon var boğazımda maalesef klamoks antibiyotik verdi 🥺
Esra_ayce Dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz. Bende bi kaç gün önce öyleydim boğazlarım beyazlamıştı resmen zor nefes alıyodum bir de erken doğum riskim vardı ilaç kullanamadım. 2 3 gün dut kurusu kaynatıp içtim toparladım. Çok geçmiş olsun 🌸