Arkadaşlar daha önce de sizlere sorarak bir sürü alternatif yol denedim ama asla öksürüğüme çare olmadı bende göğüs hastalıklarına gittim 15 haftalık gebe olduğunu da belirttim ve bana antibiyotik verdi birde öksürek şurubu verdi, hamilelere gerektiğinde veriyoruz dedi ama çok da ikna edici şeyler de söylemedi aranızda augmentin bid 1000mg kullananan var mı bebeğe bi etkisi oluyor mu?