Kızlar spor için sağlık raporu istendi, kan verirken hcg de bakılmış. Akciğer grafisi isteyecek sanırım hamileysem çektirmeyecekti. Ama adetime 1 hafta var henüz. Sonucum 0.8 çıkmış. Hamilelik değeri olmadığını biliyorum ama ilk defa bu kadar yüksek normalde 0.2 olur en fazla. 0.8’i görmek acayip heyecanlandırdı beni 🥹 yumurtlama üzerinden 7-8 gün geçti zaten. Hamile olabilir miyim?? Sizce adet zamanına kadar yükselir mi ??? Bat 28 Şubat