Hilallf Günüm ağeısan ölüyorum yatamıyorum giçbir şeklde yan yatamıyprım düz desen 5 dk belim ağrıdan kopuyor ne zaman düzelicem arkadaşlar tam larak ya
KuzeyinAnnesi10 Hilallf ilk gün direk yatmaya başlamıştım her şekilde yatıyordum canım bünye meselesi ablamda da hiç yatamadı hep oturarak uyudu mesela.
Gulcangzl16 Hilallf benim de 5. Günüm bende bir tek düz yatabiliyorum canım ağrım da öyle çok yok ama inşallah seninde hemen düzelir
Burcu-2634 Hilallf ben koltukta yastığımı dikleştirip oturur gibi uyumuştum 1 hafta sonra yan yata yata uyumaya başladım
2bebelianneee Kızlar zaten dümdüz bir şekilde yatmanız çok önerilmiyor ilk zamanlar oturur pozisyonda yatmanız kalkarken daha kolay olacak en azından o kalkışta ağrınız olmayacak çok