Ellove Arko clasic var ya bu parmak kadar olan krem onu sür yağlı olduğu için tene temas ettirmiyor yok öyle bisey dünyanın en güzel icadı hiç bir şekilde kötü bir yanı da yok kullanıyor çevremdekilerin hepsi bende hamileyim bende kullanacam bebeğime doğunca inşallah inanın hiç pişik etmeye izin vermiyor su an eğer çok pisikse sarı kantaron yağı sürün iyileşsin devamlı her açınca Arko sürün mükemmel