Bende ilk sezeryanla doğum yaptım sen emzirdikçe sütün gelir aslında bal gibi dediğin süt kolostrum sütü yani şu an en faydalı sütün o senin dut kurusu çayı yapıp içebilirsin tanelerini de ye şifa olsun 😊 birde incir hurma bol bol yemeye bak onlarda çok güzel süt yapıyor 😊