Dün akşam acile gittim bebek 40 hafta oldu durumna bakılsın diye. Çatı muayenesi yaptı 2 santim açıklık var diyer doğumdan kalma dedi. Nstde sancı arada cikti. Ve eve geldim birşey yoktu. Gece 1bucukta altıma esiyorum sandım akiyordu gittim lovabaya kan aktı bir sürü ve nişanim düştü et parçası bildiğiniz. Baya kan aktı duşa girdim evimin son işlerini yapıyorum. Meryem suresi okudum yasin okudum. Arada sancı oluyor şuan plates topundayim. 2ci gebeliğim dua edin canlar