zey-nep11 ben doktora gitmeden 3 gün önce 379 çıkmıştı beta doktora gittik kese göründü üstelik 5 haftalıktı ona bakarsan bu değerde beş hafta için çok düşük bi değer olması lazım ama ben 1 hafta sonrasında kalp atışını bile duydum şükür ki şuan 8+3 deyiz lütfen beta ile hafta değil son adetle hafta hesaplayın kese göründüyse problem yok kalp atışını da duyarsınız inşallah