Kızlar ya 22 haftalık hamileyim 4-5 gündür acayip kötü bi diş ağrısı çekiyorum bildiğiniz çenemi uyuşturuyor ne yapacağımı bilmiyorum 🥺 Sürekli parol içiyorum normalde günde en fazla 3-4 tane bugünde aralıklarla 3 tane içtim yok faydası 1 saat bi geçiyo sonra yine aynı sızı ağrı. Yarın mecbur doktora gidicem ama böyle diş ağrılarına sizin nasıl çözümleriniz oluyor? Üstelik diş tedavisi antibiyotik kullanımı erken doğumu tetikliyor diye okudum hep korkuyorumda çok. Ama tedavi ettirmemekte ayrı bir dert iltihap olup kana karışıp bebeğe de zararı oluyormuş. Ne yapacağım ben ya başından böyle birşey geçmiş olan varmı 🥺