Mavisduran Kızlar 6 aylık hamileyim ve dişim inannilmaz ağrıyor çürük var resmen dişi çıkarmak için uğraşıyorum o derece ağrıyor, hamileyken diş çektiren oldumu zararı varmı lütfen acil yazın dayanamıyorumm artık
mrv2505 Mavisduran canım ben 21 haftaligim geven hafta çektirdim doktorumdan onay kağıdı alıp o stresi çekmek bebeğe daha çok zarar veriyo dedi. Şuan tamamen iyileşti cektirdigim yer aksatmadan tedavini ol bence
Mavisduran asya- doktorumla görüştüm cektirebilirsin dedi sabah doktorumdan yazılı kâğıt alıp dişçiye umarım hemen çekerler
asya- Mavisduran bende dün parol içtim o şekilde uyuyakaldım bugün de karanfil kaynattım soğuyunca pamukla dişime bastırdım baya bi tuttum şuan çok şükür iyi gibi soğuk falan değince inanılma sızlıyor zaten inşallah iyi oluruz