Kızlar herkes gibi benimde korkularım vardı ve ilk gebeliğim di 37 haftadan beri nst çıkan fakat hissetmediğim sancılarım vardır doktorum da bu sancıları nasıl hissetmezsin yüksek diyordu 5 gün arayla görmek istedi açılmam olmadığı için 37 haftalık iken çatı muayenesi yapıldı müsait denildi ebeler tarafından 38 hafta da tekrar gittik yine sancılarım vardır nst fakat hissetmiyordum yine açıl amda 1 cm di ama doktorum dediğine göre adet gören kadın da 1 cm açılma olurmuş beklememiz gerektiğini fakat bazılarında ne kadar sancı olsada açılma olmayabilir dedi ve eve gönderdi bizi pazar sabah 5 sularında belime karnıma vuran adet sancısı gibi ağlarım başladı 20 dk bir ama korktum hastaneye gittik pazar olduğu için doktorum yokdu ebeler muayene etti ve 1 cm dedi nst evet sancın var ama daha doğum için erken eve git duş al yürüyüş yap hurma ye vs şeyler söyledi eve geldim ağrılarım vardı yine dediklerin yaptım gece 1 suları ağrılarım artı git gide ve 5 olduğunda saat artık etrafı yumruklamya başladım ve nişanım geldi eşimi kaldırdım artık kalk gidelim dedim 9 yatışım yapıldı doktorum direk doğumhane gönderdi ebe bakar bakmaz 3 cm dedi 4 cm yaptım dedi elle açıyorlarmış serum takıldı bebek için suni almadım hiç ara ara Altan bakıldı açılmaya derken 7 cm de suyumu patlattılar 9 olduğunda doğum çatalına alındım fakat benim gibi ıkınmayı becermezseniz zorlanırsınız ama sağolsun başımdaki ebe ısrarla normal doğum yapmam için destek verdi karnıma baskı yapıldı 12.34 kızım dünya geldi dikişlerim vardı 25 tane ama bir çoğu içtenmiş ıkınamkta zorluk çektiğim için ama sonrasında hersey mükemmeldi bebek çıktığı an hersey bitti o sancı ağrı bir anda uçtu gitti biraz uzun oldu hakkınızı helal edin Buda benim hikayem 🥰♥️ herkese sağlıklı güzel doğumlar nasip olsun inşallah güç kuvvet versin rabbim inanın kendinize oluyor hersey 🥰🙏🏻