Minikmucize13 Kızlar hemşireye verileceklere neden penye battaniye koyuyoruz hamur markasının battaniyesini almıştım onu koysam nasıl olur
Aybarssena Minikmucize13 ben verilecekleri penye battaniyenin içine sardım yani penyeyle getirirler odaya. O hamur markasının battaniyesinide çantaya kattım çıkışta sarmak için. Benimde doğumum martta. Yeterince kalın geldi bana
Gurbetci1anne Valla ben küçük valize koydum herşeyi ama hemşireye verilecek pakete müslin battaniye koydum. Kalın battaniye zaten koydum çantaya. Gerekirse sararız ama genelde ince battaniye istiyorlar diye kalın koymadım hemşireye verileceklere
Merve95281 Bebek dogdugu gibi üstten ve alttan ufo gibi ısı veren yatağa alıyorlar. Tum temizlik ve giydirme orda oluyor. Sonrasında sizin işiniz bitene kadar o yatakta bekliyor. Yatak 36 derece o yüzden kalın battaniyeye gerek yok.