snowglobe Lamiakyk ah ah. İlk hamilelik bende de öyleydi. İş yerinde yanıma gelip sen cidden hamile misin diye sorarlardı 😂 20 den sonra çıkmaya başlamıştı. Ama 2. De şuan 18 haftalığım 28 haftalık gibiyim
Sevilaypak Lamiakyk ilk hamilelikte benimde aynıydı hiç karnım yoktu 20’li haftalara kadar. 10. Haftada çıktı şimdi karnım , şuan 17 haftadayız bizde🤦🏻♀️
Pampik2020 İlk gebelikte normal göbek olmaması suan 15 haftalık hamileyim 4 cü gebeliğim anında karnım çıktı sanki 20 25 haftalık 😏
Damlaserkan Valla ilk gebeliğim 9. Haftada baya belliydi benimde haftalar artmaya baslayınca küçüldü karnım bi değişik🤣
Lumlum Lamiakyk benim direkt karnım belli oluyor ben de bol giyiniyorum boşverin belli olmasın daha iyi en azından herkesle paylaşmak zorunda kalmazdınız