BarlasTimurunAnnesi Kendi bebeği ya da tanıdığının bebeği hipospadiaslı olan var mı? Kız sandığımız bebeğimizin 24. Haftada erkek olduğunu öğrendik, sebebi de buymuş. 🥺 Doğumdan sonra ameliyat sürecimiz olacak 🥺
yeschef-13 BarlasTimurunAnnesi Merhaba geçtiğimiz ay başında benim yeğenim kuzenimin oğlu ameliyat oldu 1 yaşını geçmesi gerekiyor ameliyat için bizimkiler doktorlar beraber ilerleyip 1 yaş + beklediler ameliyattan sonra bir gün kalıp taburcu oldular inanılmaz hızlı bir sürede iyileşti 3. Gün düşe kalka oynuyordu şuanda hiç bir problem yok tek ameliyatla halledildi
baab1 BarlasTimurunAnnesi benım oğlum öyle doğdu. 1buçuk yaşında ameliyat oldu hiposun derecelerı var şükürki iyi dereceydı olması gereken yere yakındı ıkıncı delık. İyi bır cerrah bulduk. Amelıyatı yaptı 2-3 saat kaldı ıcerde. 3gun kaldık hastanede sonda takıldı cunkı. Ucuncu gun sonunda taburcu oldu. Eve gelınce hıc bıse yokmus gibi oynadı ama ılk cıste vs acısı oluyor halıyle. Dikişleri vsde 20gune dustu bıraz geç dustu🫣 başka bişe sormak istersenız merak ettıgınız varsa yazabılırsınz🌺
BarlasTimurunAnnesi Seda_nur4760 idrar deliğinin penis ucunda olması gerekirken penisin alt tarafında oluyor ve ultrasonlarda pipi kısa olduğu için görünmüyor tüm doktorlar kız dedi detaylı ultrasonda netleşti. Hatta çift cinsiyet olma ihtimali bile olabiliyor böyle durumlarda. Aklımızda soru işareti kalmaması için amniyosentez yaptırdım Allah’a şükür hormonsal bir durum çıkmadı.
Seda_nur4760 BarlasTimurunAnnesi anladıömmm peki herhangi bir sağlık problemi oluşturur mu bu durum ameliyat la duzekır nhı
MorKelebek54 BarlasTimurunAnnesi garip bi olay gercketen cift cinsiuetli birini gordum ama gercek olsnilcegini dusunmuyodum (katarsizde gordum) aslinda erkek orgsni varmis ama rshimi var adet goruyomus cocuk dogurmak isterse doğurabilirmks de duydugumda cok garip gelmisti ruhafima gitmisti ama oek inanasim da gelmemisti acikcasi demek ki dogruymjs bu 😳😳 peki bunun cozumu var miymis anlattiginiz seyin
BarlasTimurunAnnesi Seda_nur4760 tamamen ameliyatı yapacak doktora ve ameliyatın nasıl geçtiğine bağlı. Tek seferde düzelen de oluyormuş 4-5 kere tekrar eden de 😞😞
Seda_nur4760 BarlasTimurunAnnesi Allah büyüktür bu dünya imtihan dünyası Rabbim kolay eylesin inşallah çok geçmiş olsun 🤲🏻
Maybaby BarlasTimurunAnnesi benim yeğenim de şuan öyle ameliyat oldu başarısız geçti şuan ikincisi için Nisan ayını bekliyorlar İstanbul çapa tıp fakültesinde ameliyat edildi bebek doğunca 1 yaşından sonra yapın derim büyüdükçe biraz zorlaşıyor yeğenim 11 yaşında olduğu için biraz zor geçiyor inşallah süreç sizin için rahat geçer 🌸🤍
BarlasTimurunAnnesi yeschef-13 çok geçmiş olsun ameliyatı nerede yapıldı hangi doktor acaba? Zaten 6 ay 1 yaş civarı olması öneriliyor biz de öyle yapacağız inşallah
BarlasTimurunAnnesi Maybaby evet muhtemelen büyük olduğu için başarısız geçmiştir çok üzüldüm umarım ikincisinde kurtulur 🥺
Cagla08 Maybaby merhabalar acaba yeğeniniz çapa tıpta hangi doktora oldu ve ücretleri ne kadar dı benimde oğlum 2. Ameliyatını olacak ve iyi birini bulmak istiyorum fiyat konusunda ben devlet hastanesi diye düşündüm ama galiba alıyolarmış
BarlasTimurunAnnesi MorKelebek54 evet maalesef öyle bu yüzden amniyosentez yaptırdım ve hormonları tamamen erkek hormonları çıktı :)
BarlasTimurunAnnesi baab1 çok teşekkür ederim bilgiler için. Hangi hastanede ameliyat oldu acaba? Bu bilgiler benim için önemli araştırmalar yapıyorum doğumdan sonra 6 ay 1 yaş arası yaptırmayı düşünüyorum. 🥹
yeschef-13 BarlasTimurunAnnesi Doktorun adını bilmiyorum ama gayrettepe florence nightingale hastanesinde oldu 1 yaşından önce yapılmadıgını yapılmanın sağlıklı olmadıgını biliyorum ama
baab1 BarlasTimurunAnnesi çok doktorla gorustuk ama ısınde iyi biri bulmak şart. Kocaeli gebzede merkez prime hastanesınde oldu. basarılı doktor olunca tek seferde bitiyor inşallah sizde bian once kurtulursunuz🌺 bızı baska doktor 1.5 yaşa kadar bekletti. Ama amelıyat eden doktor 600grm bebege bile yapılan işlem beklemek gerekmiyor dedi. Bilemedik. Ne kadr erken okdr iyi hareketlenmeden sondayla vakıt geçtigi ıcın🌺
BarlasTimurunAnnesi yeschef-13 hayır aksine 6 aydan sonra hemen yapılabilir diyorlar bir prof cerrahla görüştüm