Busebozkurt0310 Yenidoğan paketi icin başvurdum kizlar aradim doğum yapinca arayin dediler geçen gün de 7 aylikken dediler başvurdum sizler yaptınız mi İstanbul da oturuyorum sanmıyorum vereceklerini ama
Susamtohumu2 Busebozkurt0310 ibb mi ona 20 ve 28 hafta arası olanlar başvuru yapabiliyormuş bende az önce başvurdum ama anında red yedim 😂
Susamtohumu2 Busebozkurt0310 Ben daha çok gecenin bi yarısı başvurduğum şeye 5 dakikada nasıl red yedim ona şaşırdım kim inceledi beni bu saatte 😂
asel-yasarrr Busebozkurt0310 bende arayayım bari sedepten başvuru denedim ama girdiğiniz bilgileri kontrol edin diyip duruyor doğru giriyorum ama anlamadım bende
Busebozkurt0310 Susamtohumu2 nerden basvuru yaptınız da hemen red yediniz brn 153 aradım tekrar arayip öğrenicem
Seda_nur4760 Elif-3466 yanı oturduğun semtin belediyesini arıyorsun yenı doğan destek paketi için başvuru yapmak istiyorum dedım bebek doğduktan sonra doğum belgesı ile gelın dediler bklm daha doğmadı ☺️
Busebozkurt0310 Seda_nur4760 ama şimdi 5 6 ve 7 aylarda basvurmak gerekiyormus normalde bana dogum yapinca nufus kagidi çıkınca dendi