SenaBM bu haftalar da kasılmaların olması çok normal korkmayın, hatta daha iyi rahminiz çünkü hazırlanıyor demek
Benim ilk gebeligimde 30 larda başladı ve çok sık dı günde 20 den fazla o şekilde doğuma kadar sürdü yani, ikinci gebeliğimde de 18 den beri var ama hala tonik bir rahim ağzı, tık yok. Vakit nasip.
Ama kasilmalariniz sizi endişeye sokacak bir durum değil bırakın kasılsın tadını çıkarın, oda büyük bir olaya hazırlık “spor” yapıyor ☺️