Freshmome Merhaba hanımlar ben 26+2 haftalık bir hamileyim şuan bioil lierac kullanıyorum akşamdan akşama henüz çatlamadım. Ama nedense çatlayacak gibi hissediyorum karnımın gerginliğinden sizler kaçıncı hafta da gördünüz ilk çatlaklarınızı☺️
sukran0046 Freshmome yavaştan başlayabilir benim ilk gebeligimde hic olmamıştı bunda 29 da basladı aşırı kaşınıyor birde catlarken yırtılacagım saniyorum bazen çok sert hareket ettiginde canım yanıyor smdi karnımı yırtar çıkar diyorrum insallah daha fazla catlamam 🐣
Ellove Hic çatlamadim. Kalçada kirmizi cizikler oldu duzenli kremle oda dogumdan 1 ay sonra gecti. Kaşimayin kendinizi cokkkkkk
Ezgi01993 Bütün kremleri ve yağları denedim ama hiç biri Arko krem kadar iyi gelmedi kızlar tavsiye ederim Classic Arko krem kullanın kaşıntıyı bile alıyor ve benim 2 gebeliğim hiç çAtlamadı