Merhabalar, Eray balcan’a gidiyorum çok memnunum cihazı özellikle çok iyi , muayenelerde de çok güzel bakıp inceliyor tek tek anlatıyor detaylıya girmiş gibi☺️ sans verebilirsiniz bence . Şafak hastanesi ile anlaşmalı ama kendi istediğiniz hastaneyle de görüşürseniz kabul ederse geliyor diye biliyorum tam emin değilim. Biz henüz detaylı konuşmadık doğumu 17ci haftadayım ama Şafak hastanesi de iyi bir hastane çevrem memnun. Medicana ile de görüşmüştük arkadaşım 9 ay Fatma hanıma takipliydi memnundu🌸 odaları da ideal organizasyon yapılan odaları biraz daha geniş oluyor 🌸 Eray beyin muayenesi 750 tl Fatma hanımın Şuan 1000 tl🌸 Medicana Normal dogum 18 zorunlu sezeryan 24 isteğe bağlı 28 diye biliyorum☺️