Bbgmsc Merhabalar, 12 Şubat’ta hamileliğimi öğrendiğimde değerim 122 idi. 22 Şubat’ta verdiğim teste göre de değerim 3708 olmuş. Artış normal mi sizce, lütfen yorum yapabilir misiniz ilk hamileliğim ☺️