Mirayyymmm benim ilk suyum gelmişti sancım az olduğu için suni verdiler , birincisi suni sancı sayesinde Doğumun çok hızlı oldu , suni verildikten 1 buçuk saat sonra bebeğim kucağımdaydı, ikincisi evet sancılar çok kolay değil canın yanıyor ama sürekli olmuyor gelio geçiyor belirli aralıklarla oluyor. 3. Suni benim yengem suni aldığı halde normal yapamamıştı , doktor demişti ki suni sancısı sayesinde sütün hemen gelecek , gerçekten de sütü hemen geldi , ayrıca normal Doğumdan sonra hemen ayağa kalkabiliyorsun , son olarak sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🤗