Berna_Sasheva1 Merhaba bugün adet döngümün 37. Günündeyim normalde 35 gün sürüyor bugün 2 gün gecikti bende test yaptım çok hafif bir çizgi çıktı sizce hamilemiyim yoksa bu bir yanıltımı
Starkmama21 Berna_Sasheva1 sol köşede resim yükle yazıyor bas resimi yükle kopyala buraya yapıştır canm ☘️