aresinannesi1 Hanımlar 29 haftalık gebeyim bebeği sürekli aşağıda hissediyorum sizde de öyle mi yani göbek deliğimin üstünde hiç hissetmedim afedersiniz alttan ayağı her an çıkacak gibi hissediyorum ya
miranatlas aresinannesi1 bacaklarınızın basladıgı yerde baskı hisseditorsanız doktora görünmekte gayda var
Yalnizanne aresinannesi1 o kadar çok aşağıda olması normalmi bilemedim erken doğum riskiniz yoksa bişey olmuycaktır ama içiniz rahat etmesi için bi muayene olsanız iyi olur sanki bnde 29.haftamdayım ama yukarda midemin oralarda hissediyorum hep 💕
Use12345 Ay bilemedim benim karnim çok yukarida ayaklarini tekmelerini asagida hissediyorum ama elleri kafasi gobek deligi hizamda