Kızlar merhaba 38+3 haftalığım bugün çatı muayenem vardı bebek kanala girmiş 1 cm açılmam varmış doktor muayeneden sonra leke gelebilir bi kaç gün dedi pembemsi geliyo bide içten yanma hissi var lavaboya çıkınca sıkıntım yok bu yanma neyden kaynaklı olabilir