Uyurken biranda basinc hissettim karnimda hemen eşimi uyandirdim doğuruyorum galiba diye. eşimde ne alaka durduk yere yat uyu dedi🤭 ayağa kalkmamla suyum geldi heryer şu oldu biranda evde doğum yapacam sanıp panik atak gecirdim djjjdjdjjd yemek yediğim içinde genel olarak bayiltmadilar epidural yapabiliriz dediler daha çok korktum ama iyi ki epidural oldum ameliyathane girdiğimde atagim gecti korkulacak hicbirsey yokmuş. Ağrısız sizisiz doğurdum cok şükür