azracan20 kaşıntı, ağrı ve kocaman oldu ebnde de var 29 haftalığız dün işyerinde oturamadım, duraöadım krem kullanıyordum ama faydası yok doktorum genel cerrahiye yönlendirdi, genel cerrahi bunun doğumdan sonra da geçmeyeceğini alınması gerektiğini söyledi şimdi anestezik kremler verdi acı, kaşıntısını onlar alıyor yani uyuşturuyor doğumdan sonra genel anestezi ile alınacak malesef bendeki de