littlefish Kizlar dua edin bana lutfen. Yatisim yapildi. Sabah 8.30 gibi sezaryene giriyorum. Cok korkuyorum bakalim nasil olacak uyku tutmuyor 😭
Mucizemibekliyorum41 littlefish Rabbimin izniyle kolay olucak bebeğim sen sakın ol her şey bian da bitecek çok şükür doğum yapıyorsun Rabbim bunu bizlerde nasip etsin lütfen senden ricam bizde dua eder misin sağlıkla bizde evlatlarımızı kucağımıza alalım 🤲🏻🤍🤍
01melike littlefish littlefish korkma canım bebeğine odaklan güzelce uyumaya çalış çünkü bebiş geldikten sonra uyuyamiyosun 😘🥰🥰😍
Yasminnnnn littlefish Hiç korkulacak bişey yok için rahat olsun sağlıkla kucağına alıcaksın inşallah bizlerede dua sağlıkla zamanında kucağımıza alalim inşallah 🙏
Suhiss Cok kolay olacak inşallah islem suresince kipirdama kafani falan da oynatma sakin olmaya calis her sey cok guzel olacak sonunda bebegini kucağına alacaksin 🙏🙏🙏
Nurrr0006 littlefish ay ne güzel yarın mis kokulu yavrunu kucağına verecekler Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
Yeliz34 littlefish benimde çok az kaldı Yusuf Yusuf korkuyorum 🙈hayırlı doğumlar dilerim sağlıkla kucağına al yavrunu genel anestezi mi olcak
Kediannesi1 littlefish yat uyu dinlen bir daha dinlenemezsin bak bebiş geliyor 😀 şaka maka inan çok kolay hemşirelerini dinle yürümekten hareket etmekten korkma bu gece bir enerji de gelecek bir ara korku yerini heyecana birakacak her şey çok güzel olacak inşallah sağlıkla kucağına al
peksimetya littlefish gönlünüzü ferah tutun her şey çok güzel olacak Allah’ın izniyle 🥰 yarın farklı bir güne uyanacaksınız ve bundan sonra her gün en farklı gün olacak bebeğinizle 🥰 bu arada neden yatışınız gece yapıldı. Planlı sezaryan olunca girişler sabah erkenden diye biliyorum. Benim de cuma günü sabah. 7-7buçuk gibi giriş yapın dedi doktorum 😊
littlefish peksimetya hafif hafif sanci hissetmeye basladim doktorum da riske atmayalim bugunden yatisini yapalim gozlem altinda tutalim dedi. Nst vs cekildi 4-5 saatte bir. Normalde sabah 6.30 da gelecektim
Happy_123 littlefish bende sabah 8.30 da sezeryana giriyorum çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun bebeklerimize sağ Salim kavuşalım🙏🏼❤️
littlefish Happy_123 saglikla alalim kucagimiza bebeklerimizi insallah 🙏🏻🙏🏻 Hic uyuyamadim heyecandan, korkudan..
peksimetya littlefish hakkınızda hayırlısı olsun büyük ihtimalle bebeğinizle kavuşmuşsunuzdur bile 🥰🥰🥰
Happy_123 littlefish bende hiç uyumadım :( kaç haftalık sizin kaç kg dedi doktorunuz bizimki 38+6 3.300 52 cm ama doktor bu ölçümler doğru çıkmıyor dedi, kendimi kötü hissediyorum erken aldırıyorum gibi
Happy_123 Gurcunursogut genel anestezi ile doğum yaptım maalesef ağrılı uyandım, ama ağrı kesici iğneler yapıldı ve kızımı gördüğüm an tüm ağrım geçti, kızlar anlatılmaz bir duygu çok şükür kızım yanımda, baya bir saçlı doğdu ❤️ Allah herkese nasip etsin