Kızlar inetrnt de karşılaştığım biseyi ve başımdan geçeni anlatıyorum ıntenrtte çilek yiyip biyerini elleyince bebeğinde o leke oluyormuş bende çilek yemiştim elimi yıkamayı unutup gözümü elledim kaşıdım falan bisey olur mu ya doğruluğu nedir bunun endişeliyim