Sinem0135 Bu uygulama da hiç böyle bir konuşma açmamıştım.😊 Bu güzel ayların üzerine Rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat risksiz hamilelik süreci nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Mucizelerimiz en kısa zamda bizimle olacaklar inşallah 🤲🏻🩵❤️
Starkmama21 Sinem0135 bat 23 bir hafta önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bu gün yine test yaptım yine negatif çıktı hamile olsam çıkardı Regl olacam büyük ihtimal çünkü teste çıkmadı bir kızım var 4 yaşında 3 de kayıbım var bakalım kısmet allahım isteyen herkese hayırlı bir şekilde nasip etsin inşalalh ☘️
Sinem0135 Starkmama21 ya herşey gönlünüze göre olsun. Benim de 2 kaybım var en som kayıptan sonra ara verdim 3 aydır da bıraktım hayırlısı olsun
Sevde345 Bat 26 sı benim dün test yaptim ama ilk idrarla degildi negatif cikti bilmiyorum hicbir belirtimde yok yarin tekrar test yapicam