Tuba-M55 Bana ense kalınlığından dolayı kaderci olma diyenler oldu bunlar sağlık personeli ydi. Ama kalbi o kadar güzel atıyodu ki ❤ o kalbe “atma” deme cüretini kendimde bulamam diye düşündüm. Herkesin fikrine saygım var🌼