Selale_bati Selam kizlar 35+ 3gunluk gebeyim 1haftadir karnim aciyordu sonra gecti kasiklarima vurdu sanci simdide afedersiniz klozete oturuyorum one gidemiyorum kafasinin oldugu yere bir sanci giriyor belimi duz tutdugumda geciyor one egilsem yine ogle oluyor acaba kizimin basi dogum kanalinami girmis ikininca yada egilince one dahadami giriyor ondanmi aciyor basina gelen oldumu acaba yoksa yalanci dogum sancisimi bu??
Tweetybaby Selale_bati 32+4 üm şuan aynı durumdayız bende meraklardayım şusn bile uzanıyorum ama idrara çıkma hissi gibi geliyor hareket ediyor aşağı itiyor kendinş şuan bile pozisyomu değişince göbek deliğimin altını tutunca sanki yukarı geri çıkıyor gibi hissedip rahatlamaya çalışıyorum 🙄
Smiley87 Selale_bati Benim son ayımda kramp girmişti 2 kere , öyle ağrım olmuştu ki 15-20 dk kıpırdayamadım, onun dışında adet sancısı gibi oluyordu. Doktorum aşırı normal karşıladı , bunlar sıklaşacak demişti canım
Selale_bati Tweetybaby hareket edince bendede aynisi oluyor tuvalete zor yetisiyorum bir bakiyorum birsey yokmus geri cikiyorum bir daha aynisi oluyor
Selale_bati Smiley87 ya oglemi siklasirmi dahada zor oldu artik valla dogsada kendime gelsem diye duusnmeden edemiyorum insallah 37 38de dogar 41leri gorursem deliririm artik uyku yuzune hasret kaldim 😪😪
Tweetybaby Selale_bati aynennvende öyleyim işte uzanınca tam oluyor yada oturumca ayağı kalkmaya korkuyorum sanki direk suyum gelcekmiş gibi 26.haftadan beridirde baş aşağı 😏 bu his beni çok rahatsız ediyor
Selale_bati Tweetybaby basi asagi olmasi sorun degil bence erken donupde 41 leri goren gebeler taniyorum sikma canini sadece verdigi hiss kotu suretli tuvaletim gelecekmis gibi agri sizi 😶😶😶
Smiley87 Selale_bati inşallah vakitlice sağlıkla doğar bebişin canım 🤗 yalnız birşey diycem doğunca da uyuyamayacaksın uykuya takılma bence 😂
Tweetybaby Selale_bati aynen işte bu çok acıtıyor..😏 neyse hadi hayırlısı olsun bol sabır aminnnnnn🙏🏻🙏🏻👼🏻
Erdem4515 Aynen bnde 27 haftadan beri erken doğum riski ver kendini çok kasıyor karnm sürekli agrıyor korkuyorum
Selale_bati Smiley87 en azindan o 2 saat yatinca bende yatarim suan hic yatamiyoum gece boyunca 5 6 defa tuvalete kalkiyorum altima kacircakmisim gibi bir bakiyorum sabah olmus 😥
Smiley87 Selale_bati ah kuzum 2 saat bile yatmıyorlar 🙄napalım sağlıkla doğsunlar da uykusuz kalalım birazcık 🤗
Selale_bati Ikrmels herkes okadar diyoeki 41 hafta oldum dogmuyor bebegim 42 oldum oyuzden bir rahatlik var bendede 41 olcak diye ama cabuk dogsun istiyorum 🤗
Selale_bati Smiley87 aynen sag salim dogsunda zombi olmuycak kizim yani gun icinde herhalde bir yarim saat uyur yani dimi korkutma sende beni)))
Smiley87 Selale_bati inşallah gazsız bol uykulu çok iştahlı bir bebeciğin olur 🤗 al sana hamile duası 🤰🏼😁 ben süt sağıp anneme ya da eşime emanet edip 2-3 saat uyuyordum 😬
Ikrmels Selale_bati sağlıkla al kucağına da inşallah elbet doğacak orda kalacak değil çok sabırsız ama napalim bekliycez işte 💝💝💝
Selale_bati Smiley87 Ay Allah agzindan duysun insallah 🤗Hic bukadar guzel dua edenim olmamisti son zamanlarda )