35 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri enfeksiyon var 3 defa üromisin sonra 15 gün infex hap kullandım 2 defa da fitil ve 2 defa monurol kullandım hala geçmiyor doktorlara çok kullandım sıkıntı olur mu diyorum bişey olmaz deyip başından savuyor gibiler Allaha emanet kontrollere gidiyorum şimdilik