Rstasar ben koyde dogdum yurumeyi ogrendigimden beri tam 3 sene boyunca kumesden tavuklarimizin yumurtasini calip iciyormusum ben gunde en az icsem 4 tane icermisim sehire tasinsigimizda yumurta icmekden zor uzaklastirdilar beni ki marketdeki yumurtalarin hic lezzeti yok ondan bence suan qayet sgalikliyim hatta sesim okadar gur yuksekten cikiyorki 😂